Rundvisning og ture i tårn og krypt

Private rundvisninger

På en guidet rundvisning vises både kirkerummet, krypten og kirkens tårn - medmindre andet aftales.
Turen varer ca. en time.
Rundvisning for op til 20 personer koster 450 kr. Er I flere end 20 personer, kræver det flere rundvisere.
Beløbet går ubeskåret til Bispebjerg Sogns Menighedspleje, som bl.a. uddeler julehjælp til sognets udsatte.

Det er muligt af booke rundvisninger mandage kl. 10.00, kl. 12.00 og kl. 14.00 Tirsdage og fredage kl. 9.00 eller kl. 16.00.

Kontakt Frederikke Delff Thomsen på fdt@km.dk om ledige tidspunkter og få tilsendt betalingslink.
Mødested: Ved hovedindgangen.

Offentlig rundvisning med mulighed for at se krypten, loftet og tårnet

Til rundvisningen gives et kort foredrag om Grundtvigs Kirkes tilblivelse - og om manden bag det mægtige projekt: P.V. Jensen Klint.

Efter foredraget er det muligt på egen hånd at opleve kirken, krypten, kirkeloftet og gå op i tårnet og se den imponerende tømmerkonstruktion og nyde den storslåede udsigt over København.

Foredraget varer ca. 30 min. og det foregår på dansk.

Se kalenderen nederst for aktuelle offentlige rundvisninger, tilmelding og betaling.

Pris:  35 kr. per person. For børn under 12 år er prisen 10 kr.

Mødested: Tag plads forrest i kirken

Rundvisning i kirke og tårn